Komunikaty - archiwum

OGŁOSZENIE W SPRAWIE NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W MGOPS W DOBRODZIENIU

 

Zarządzenie Nr OPS.021.4.2013
Dyrektora Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrodzieniu

z dnia 23 maja 2013 r.

 

w sprawie ogłoszenia o naborze  kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze referenta ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego w Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dobrodzieniu.  

Na podstawie art. 7 pkt 4 i art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458) zarządzam, co następuje:

§ 1

1.Ogłasza się nabór na stanowisko  urzędnicze referenta ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego w Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dobrodzieniu.

2. Treść ogłoszenia stanowi załącznik do zarządzenia  Nr OPS.021.3.2013/ Dyrektora MGOPS w Dobrodzieniu w sprawie wprowadzenia regulaminu naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w MGOPS  w Dobrodzieniu.

 

§ 2

Zarządzenie wraz z załącznikiem podlega ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń MGOPS w Dobrodzieniu, Pl. Wolności 1 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej MGOPS w Dobrodzieniu /www.bipmgops.dobrodzien.pl/.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

 

 

Dyrektor Miejsko- Gminnego

Ośrodka Pomocy Społecznej w   Dobrodzieniu

Klaudia Tkaczyk

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 2

do Zarządzenia Nr OPS.021.3.2013

 Dyrektora MGOPS w Dobrodzieniu

z dnia 23 maja 2013 r.

 

 

Dyrektor Miejsko-Gminnego Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrodzieniu ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dobrodzieniu

Stanowisko urzędnicze-referent ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego

 1. Wymagania niezbędne:

- obywatelstwo polskie[1],

- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- wykształcenie średnie/ preferowane wyższe

- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

- dobra znajomość następujących przepisów: ustawa o świadczeniach rodzinnych, ustawa o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych i świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,

- roczne doświadczenie zawodowe z zakresu świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego.

 

2. Wymagania dodatkowe:

- obsługa programu komputerowego ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego / preferowany Amazis i Nemezis/,

- komunikatywność, zaangażowanie, kreatywność,

- umiejętność pracy w zespole,

- umiejętność analizy dokumentów.

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 - wydawanie i przyjmowanie wniosków i odpowiednich dokumentów niezbędnych do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami,

- prowadzenie postępowania w zakresie ustalania prawa do świadczeń rodzinnych oraz funduszu alimentacyjnego,

- prowadzenie postępowania wobec dłużników alimentacyjnych,

- prowadzenie postępowań w sprawie nienależnie pobranych świadczeń,

- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych ww. zakresie,

- sporządzanie list wypłat przyznanych świadczeń,

- ustalanie należności dłużników alimentacyjnych z tytułu wypłaconych świadczeń z funduszu alimentacyjnego i zaliczek alimentacyjnych,

- rozliczanie należności z tytułu świadczeń wypłaconych z funduszu alimentacyjnego oraz zaliczki alimentacyjnej,

- przekazywanie do BIG informacji gospodarczych o zobowiązaniach dłużników alimentacyjnych,

- terminowe sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych w zakresie świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego,

- podejmowanie czynności związanych z egzekucją należności w administracji,

- planowanie potrzeb w zakresie wykonywanych zadań,

- aktualizacja i archiwizowanie oraz ochrona danych w systemie informatycznym.

 

 4. Wymagane dokumenty:

a) podanie o przyjęcie do pracy z dokładnym adresem i telefonem,

b)  CV ze zdjęciem,

c)  list motywacyjny opatrzony klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,

d) poświadczony za zgodność odpis  świadectwa dojrzałości lub dyplomu potwierdzającego wykształcenie,

e) kopie świadectw pracy,

f) kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

g) referencje,

h) oryginał kwestionariusza osobowego,

i) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystanie w pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.

 

5. Warunki pracy i płacy:

- praca na podstawie umowy o pracę na okres próbny w wymiarze pełny etat,

- wynagrodzenie zasadnicze: od 2.200,00 zł do 2.900,00 zł,

- w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej.

 

6. Wymagane dokumenty należy przesyłać pocztą na adres:

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrodzieniu Pl. Wolności 1, 46-380 Dobrodzień lub składać osobiście w siedzibie MGOPS w Dobrodzieniu, Pl. Wolności 1 pok. Nr 2 w terminie od 24.05.2013 r. do 06.06.2013 r. w zamkniętych kopertach z następującą adnotacją:

 „ Nabór na stanowisko referenta ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego w MGOPS w Dobrodzieniu w terminie do dnia 06.06.2013 r."

Oferty kandydatów złożone po terminie, w sposób inny niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.

 

7. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) na stronie internetowej MGOPS w Dobrodzieniu /www.bipmgops.dobrodzien.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń MGOPS w Dobrodzieniu Pl. Wolności 1, 46-380 Dobrodzień

Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r.  o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458)".

 

                                                               Dyrektor Miejsko-Gminnego

                                                                Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrodzieniu

                                                                                                                        Klaudia Tkaczyk

[1]        O stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.).

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 maja 2013 15:01
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aniela Dziuba
Ilość wyświetleń: 1968
23 maja 2013 15:26 (Aniela Dziuba) - Zmiana danych dokumentu.
23 maja 2013 15:09 (Aniela Dziuba) - Zmiana danych dokumentu.
23 maja 2013 15:06 (Aniela Dziuba) - Zmiana danych dokumentu.